Kompletné informácie ohľadom reklamácie
Čo ak dorazil tovar poškodený?
Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej obal a stav výrobku. V prípade doručenia poškodenej zásielky tovar odmietnite prevziať z dôvodu doručenia poškodenej zásielky. Odporúčame túto situáciu nahlásiť e-mailom na adresu info@appleprodukty.sk
Náležitosti pre uplatnenie reklamácie dodaného poškodeného tovaru
- – Reklamáciu poškodených zásielok zasielajte e-mailom spoločne s fotodokumentáciou (nafoťte poškodený výrobok, vrátane obalu).
- – Do e-mailu uveďte číslo predajného dokladu (faktúra) alebo číslo objednávky.
- – Popíšte okolnosti pri odovzdaní výrobku a okolností pri akých bolo zistené poškodenie.
Získali ste nekompletný alebo iný výrobok?
Pokiaľ Vám domov dorazil iný výrobok, než ktorý ste si objednali, alebo sa nezhoduje popis na predajnom doklade s popisom výrobku, kontaktujte prosím naše reklamačné oddelenie na e-mail info@appleprodukty.sk. Neváhajte nás kontaktovať aj v prípade, že výrobok nie je kompletný.
Do e-mailu uveďte nasledujúce informácie
- – číslo objednávky alebo faktúry
- – priložte fotodokumentáciu výrobku
- – popis produktu, ktorý Vám bol doručený
Pracovníci reklamačného oddelenia Vás budú v čo najkratšom čase kontaktovať a poradia Vám, ako situáciu čo najrýchlejšie a bez zbytočných vedľajších nákladov vyriešiť.
Náklady spojené s reklamáciou
Ak reklamačné oddelenie uzná, že Vaša reklamácia je oprávnená, alebo nie je možné tovar z dôvodu neodstrániteľnej poruchy opraviť, máte nárok na náhradu nevyhnutných nákladov spojených s vybavením reklamácie. Ide predovšetkým o poštovné za zaslanie tovaru na výmenu/opravu. Na náhradu týchto výdavkov však nemáte nárok v prípade, že bude Vaša reklamácia odmietnutá a považovaná za neoprávnenú.
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom postupu pri reklamácií alebo potrebujete zistiť, v akom stave sa Vaša reklamácia nachádza, zavolajte nám alebo zašlite dotaz na adresu info@appleprodukty.sk. Radi Vám poradíme!